Wij laten jaarlijks een klantentevredenheidsonderzoek uitvoeren onder onze ouders. Dit onderzoek wordt uitgevoerd via de Verbetermeter en zo kunnen wij precies onderzoeken en vragen waar de behoeftes liggen van de ouders. Ook krijgen we een duidelijk overzicht waar onze kwaliteiten liggen en waar onze verbeterpunten liggen. Er is een open gedeelte waar ouders de opvang in een zin kunnen omschrijven. Dit zijn enkele zinnen die ouders hebben ingevuld;

— Fijne vertrouwde opvang!! — De opvang geeft mij een tevredenheidsgevoel en biedt mijn kind een veilig en vertrouwende omgeving aan — Super lieve leidsters en erg flexibel en meedenkend met onze situatie — Fijne sfeer, toegankelijk personeel, breng de kinderen met een gerust hart naar jullie toe —Warm, huiskamergevoel, zorgzame en enthousiaste pedagogisch medewerkers — Een fijne plek waar de meisjes altijd graag heen gaan — Goede, kindgerichte opvang —

De vragenlijst is opgebouwd uit 5 onderdelen, zie hieronder. Zo valt bijvoorbeeld onder “verzorging” een stukje voeding, slapen en rusten en toezicht op lichamelijke hygiëne. Hieronder in de widget kan je het eindresultaat zien en daar zijn we trots op. Want op alle vlakken scoren we 3.5 tot 4 sterren en ons totaal cijfer is net als vorig jaar een 8,3.

Klanttevredenheidsonderzoek van 2022